söndag 12 augusti 2012

I mål - Eftertankar

Jag är i mål i Stockholm. Jag har cyklat 210 mil på 19 dagar och jag har samlat in pengar till Barncancerfonden på vägen.

Min egen insamling är uppe i 10400 kr och jag har genom mitt deltagande i loppet och kringgrejer själv bidragit med 3500+ kr från egen ficka och varit en del i skapandet av ett jättestort mediavärde för Barncancerfonden. Ride of Hope har samlat in 1,7 miljoner. Jag har träffat massor av människor, många med verkliga erfarenheter av barncancer. Jag har blivit än mer engagerad. Säkert även en bättre människa. Dessutom har jag kommit i bättre form inför nästa veckas ironmanutmaning. Detta har varit en helt fantastisk resa. Men nu är det slut, och det känns redan tomt och tyst. Jag hoppas dock att det kommer att rassla ett tag till i min insamlingsbössa. Insamlingen finns kvar, och länken finns i högermarginalen.

Var snäll och skänk en slant. Jag har brunnit för det här. 100 cyklister till har brunnit för det. Skänk en liten slant som en liten support så här i efterhand.

Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar