fredag 17 juli 2009

25-årskalas


Jag gick till piren för att avrunda dagen med en mellanöl, men fann mig snabbt indragen i ett 25-årsfirande. Christian, som jobbar med konfektyr (dock inte polkagrisar), hade samlat en brokig skara lokalbor, en familj från Örebro, en malmöbo också mig då. Det fick dock stanna vid min mellanöl och en till för formens skull, jag ska ju vidare imorrn. Ett trevligt gäng var det i vart fall... Också på allmän begäran en liten uppdatering: Jag har cyklat 51 mil totalt. Knäet krånglade redan de första kilometrarna från Uppsala, men har konstigt nog funkat bättre ju längre resan gått. Det känns just nu som att knäet kommer att hålla.

1 kommentar:

  1. Putte, Biggan, Roger, Kenta, Monica17 juli 2009 kl. 08:34

    Nu går vi oxå på semester...en lugnare sådan!! Vi är mycket stolta över dig, men borde du inte ha kommit lite längre;-)
    Hälsningar bästa skiftet

    SvaraRadera