torsdag 17 december 2009

Inspiratörsutbildning med mera

Så var det imorse äntligen dags för den tredje dagen i hälsoinspiratörsutbildningen med Niclas Mårdfelt (se mitt förra inlägg om Niclas och utbildningen). Det var roligt och intressant förra gången, och likaså denna gång. Vi inspiratörer är i vart fall inspirerade, och det är ju en bra början.

Idag har jag kört ett relativt lätt spinningpass. Jag måste tvinga mig själv att köra nåt annat än bara simning, även om simningen är prioriterad nu när jag är nybörjare. Jag vill få en snabb start och utnyttja Kroons kurs till fullo.

Knäet känns inte av alls, men jag har inte vågat testa det i skarpt läge med löpning. Inga problem vid gårdagens simning eller dagens spinning, så jag tycks kunna träna minst två av tre moment i alla fall. Imorgon har jag dock bestämt att det får bli vilodag. Jag har tränat 8 dagar i rad nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar