måndag 16 juli 2012

Ny sommar, nya planer

Jag ska ut ock köra lite trekking på Sörmlandsleden med tält och packning några dagar. Mot slutet av månaden ger jag mig troligen ut och cyklar från Eskilstuna, där jag numera bor. Resan går då mot Lund, där jag hakar på Ride of Hope norrut igen på en 125 mil lång odyssé mot Stockholm.

Efter semestern är det tänkt att jag ska göra en Ironman, dvs. simma 3800 meter, cykla 18 mil och springa ett marathonlopp - allt i en följd. Får se hur det går. Jag kommer inte skämmas om det går åt pipsvängen; ambitionen är att försöka - det duger!

Blåser nytt liv i denna blog. Den får funka som resedagbok. Jag orkar nämligen inte hålla på och spamma på facebook. På detta vis kan den som bryr sig se vad jag har för mig, medan den som inte bryr sig slipper se. Och jag får skriva av mig, om än för döva öron. Perfekt!

1 kommentar: