tisdag 31 juli 2012

Hällregn i Värnamo

Det verkar som att ett par av de inlägg som jag mailat tidigare, och som inte kom upp på bloggen på grun av ett fel hos Google, nu har lagts upp. Kanske är felet avhjälpt. Testar genom att maila in detta.

Bilden föreställer mig när jag på väg in i Värnamo överraskades av ett häftigt regnväder. Nu har jag försökt inhandla en tarp (ett regn- och vindskydd som komplement till tältet), utan framgång. Däremot har jag framgångsrikt inmundigat en gräddbakelse och lufttorkat mig en smula.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du fick tag i en tarp men det bästa vore väl att det inte regnar... Det gjorde du rätt i, om någon är värd en gräddbakelse är det väl du!

    SvaraRadera
  2. Inte världens bästa sommar som du har. Lite omväxlande i alla fall. Vad bra att du stoppar i dig lite gott. Du är värd all uppmuntran! Familjen

    SvaraRadera