lördag 8 augusti 2009

Cykelbrännan är ett faktum



3 kommentarer:

  1. Cykelbränna ftw!!! :D Tack för rullektionen igår! Idag gick det kalas!!! Ha det så underbart imorgon och cykla lite för mig också!!! Hälsningar "fladdrande påsen" ;)

    SvaraRadera
  2. Nää, skulle tyvärr inte cykla idag! Visste inte hur jag skulle få hem cykeln så jag tog den enkla vägen och åkte med Malin hem :) Hörde från Annika idag att ni var 200 pers som skulle köra idag, vad maffigt det kommer bli i sthlm!!! Ryser när jag tänker på framfarten till gröna lund!!

    Hahaha, fladdrande påsen ja. Den kanske inte fladdrade lika mycket igår ;) Det var det äldre paret som hade döpt mig till det för jag hade min plastpåse med nötter i tröjfickan och den blåste visst i vinden.

    SvaraRadera
  3. Ja där var du nog ovanligt kontrastrik Göran!
    Grattis till en nästan helt avklarad cykelbedrift!
    /Peter

    SvaraRadera